WIDGETY NA BLOGU (M.IN. WTYCZKA SPOŁECZNOŚCIOWA FACEBOOKA, KURS JENA) RÓWNIEŻ MOGĄ KORZYSTAĆ Z PLIKÓW COOKIE.

czwartek, 2 sierpnia 2012

GREEN TEA (PRODUCENT UCC)


Jeżeli komuś nie podobało się, że wpisy na moim blogu nie są zbyt subiektywne, dziś będzie zadowolony. Napiszę dziś o napoju, który kupiłem w sklepie Kuchnie Świata. Nazywa się Green Tea. Produkuje go firma Ucc Ueshima Coffee Co. Ltd. Jest to zielona herbata w puszce. Skład to: woda, zielona herbata i witamina C.
Napój ten był paskudny! Smakiem przypomina jakąś zupkę. Nie mogę sobie przypomnieć jednak jaką. W każdym razie nie smakowało mi. Wypiłem jednak do końca.
Nie polecam, no chyba, że ktoś lubi smak zupek.
Chciałbym też obwieścić, że legenda o Orihime i Hikoboshi i pozostałe informacje o Tanabacie opiszę w osobnych postach.

2 komentarze:

  1. Raz miałem możliwość skosztowania tego napoju. Niestety nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też słyszałam o tym, że lepiej tego nie kupować... ja ogólnie powiem, że nie przepadałam za zieloną herbatą. dopiero ta mnie przekonała, że to może być pyszny napój https://big-active.pl/produkty/herbata-zielona-earl-grey-z-bergamotka-20tb chyba bergamotka "robi robotę" :) jedna z moich ulubionych herbat ogólnie.

    OdpowiedzUsuń