WIDGETY NA BLOGU (M.IN. WTYCZKA SPOŁECZNOŚCIOWA FACEBOOKA, KURS JENA) RÓWNIEŻ MOGĄ KORZYSTAĆ Z PLIKÓW COOKIE.

środa, 29 sierpnia 2012

RAMUNE LEMONADE


Oto mój kolejny nabytek z Kuchnii Świata. Nazywa się Ramune Lemonade. Na etykietce z tyłu przeczytamy:
"Tradycyjna japońska lemoniada. W celu otwarcia należy wcisnąć korek, tak aby kulka wpadła do środka."
Napój był cudowny, wspaniały. Jego smak to było niebo w gębie. Chyba najlepsza rzecz jaką w życiu piłem.
Nie było tak cudownie jak pisałem w zdaniach przekreślonych. Wprawdzie był to lepszy napój niż to paskudztwo , lecz szału nie było. Mimo iż określają to lemoniadą, to ja nie wyczułem w tym smaku cytryny. Smakiem przypomina to oranżadę i jabłka z zeszłego sezonu. Napój był też dość drogi (ponad 10 zł!).
Podsumowując, napić się można, ale wielkiego zachwytu nie ma.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz